قیمت
ویژه
همکار
انتظارات مشتریان از یک هتل، در مقایسه با گذشته ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. مشتریان از نقطه دیدگاه های پیشرفته بودن، نوآوری طراحی ها و داشتن تکنولوژی های کاربرپسند روز دنیا به هتل ها توجه می کنند.
تبلیغات رایج سنتی بنر بر روی کاغذ موجب درهم ریختگی فروشگاه شده بود و جلوه مدرن از فروشگاه را بر ذهن مشتری منعکس نمی کرد. همچنین مشتریان به سرعت پیام تبلیغات را فراموش می کردند و اثر آن از بین می رفت. زیرا تصاویر پویا و متحرک نبودند و جلب توجه خوبی نداشت.
شرکت وایت لوجینگ از نمایشگرهای سامسونگ در هتل های لوکس خود برای ارائه تکنولوژی های روز دنیاو حس و لذت استفاده از سیستم های دیجیتالی در اتاق های مهمان ها استفاده کرده است.
مهمانان بلافاصله بعد از پیاده شدن از هواپیما میتوانند از داخل تاکسی در راه هتل، اتاق خود را رزرو کنند، و برنامهای بر روی دستگاه همراهشان میتواند کلید دیجیتالی اتاق آنها باشد. با این امکانات دیگر لازم نیست در جلوی پیشخوان صف بکشند و این همان چیزی است که بعد از یک پرواز طولانی به آن نیاز دارند.
وقتی یک اتاق به کسی اختصاص داده میشود، تکنولوژی این امکان را فراهم میکند که تنظیمات از پیشانتخاب شده در زمان رزرو بهصورت خودکار اعمال شوند، و اتاق به موقع برای مهمان آماده گردد.
بعد مسافرتی طولانی، یک لابی مجهیز به تهویه مطبوع و پیام خوشآمدگویی اختصاصی بر روی نمایشگری بزرگ میتواند استقبال متفاوتی باشد. مهمانان قبل از اینکه سوار آسانسور شوند، میتوانند از طریق یک صفحه لمسی فهرستی از سرگرمیهای شبانه را مرور کنند و گزینههای رستوران را بررسی نمایند. در حالی که آنها به صفحه نمایش نگاه میکنند میتوانند یک برگه تخفیف شخصی در گوشی هوشمند خود دریافت کنند تا از یک لیوان نوشیدنی موردعلاقه خود در رستوران بهصورت رایگان بهرهمند شوند.
مهمانان میتوانند با کشیدن گوشی خود قفل در اتاق خود را باز کنند. در داخل اتاق کولرگازی و لامپهای پربازده نیز قابلیت از پیش تنظیم شدن را دارند، در حالی که تلویزیون هم پیام خوشآمدگویی شخصی را نشان میدهد. گوشیهای هوشمند مهمانان فورآ به هاب بیسیم موجود در تلویزیون متصل میشود.
هتلها میتوانند خدمات مدیریت شخصی سلامت را فراهم نمایند تا مهمانان با ثبت نام در آن از طریق گوشیهای هوشمند، پیامهایی را درباره وضعیت فعلی سلامت خود دریافت کنند. اطلاعاتی همچون ضربان قلب، مصرف کالری، مسافت طیشده، گامهای برداشتهشده و سرعت میتواند بهوسیله دستگاههای پوشیدنی که مهمانان در زمان ورزش استفاده میکنند اندازهگیری شود.
همه چیزهای خوب بالاخره تمام میشوند. در برخی هتلها، تحویل دادن اتاق تجربه پراسترسی است، اما نیازی نیست اینگونه باشد. مهمانان میتوانند با استفاده از تبلت بر روی میز صبحانه اخبار را دنبال کنند، و از روی بیمیلی جلسه ماساژ کوتاه را که در آخرین دقایق اقامت در هتل ارائه میشود لغو نمایند. وقتی مهمانان برای جمع کردن وسایل خود به اتاق برمیگردند، میتوانند با تبلت داخل اتاق، صورتحساب خود را پرداخت کنند. کلیدی برای پس دادن یا چیزی برای امضا وجود ندارد، بنابراین با تاکسی که شب قبل ازطریق تلویزیون رزرو کردهاند یک سره به سمت فرودگاه میروند.
نیازهای مهمان بایستی از قبل یا در لحظه درخواست برآورده شود. اگر یک مهمان از پیشخوان حوله بخواهد، یکی از کارکنانی که در حال حرکت است میتواند این پیام را ازطریق دستگاه همراه خود دریافت نموده و فوراً آن را به بخش خانهداری ارسال کند. ارتباط بیوقفه باعث صرفهجویی در وقت و هزینه میشود و در عین حال کیفیت خدمات را بهبود میبخشد.
فراهم نمودن نمایشگرهای تعاملی در سرتاسر هتل به مهمانان این امکان را میدهد که بتوانند آزادانه به خدماتی همچون تحویل گرفتن/دادن اتاق، سفارش غذا، رزرو، و زمانبندی رویدادها دسترسی داشته باشند. این یک سیستم برد-برد برای مهمان و کارمند است. بدین وسیله کارمندان خط اول میتوانند بهجای صرف وقت خود در فرآیندهای زمانبر، به ایجاد تعاملات شخصی متمرکز شوند، و مهمان را راضی نگه دارند.
فنآوری همچنین میتواند به کممصرف کردن هتلها کمک کنند. اگر مهمانها زمان ترک اتاق یادشان برود که کولرگازی را خاموش کنند، حسگرهای فراکارآمد این کولرها اتاق خالی را شناسایی خواهند کرد و خودبهخود خاموش خواهند شد. این امر میتواند مصرف انرژی را بهطور چشمگیری کاهش دهد. همچنین هتلها میتوانند با استفاده از لامپهای هالوژن که عمر طولانیتری هم دارند، مصرف انرژی را ۸۰% کاهش دهند.
مهمانان از همان بدو ورود میتوانند شکوه هتل را احساس کنند. آنها میتوانند اطلاعات مفیدی مثل پیشبینی وضع هوا و میزان معاملات را در زمان واقعی بر روی نمایشگرهای ویژه دیوار ویدئویی مشاهده کنند. لابی میتواند در کنار یک طراحی داخلی زیبا، نمایانگر جوّی مدرن و باشکوه باشد.
دیگر آن زمان گذشت که مهمانان مجبور بودند برای برآورده کردن خواستههای خود از این اتاق به آن اتاق بروند. اتاقهای هوشمند به تبلتهایی مجهز هستند که مهمانان با استفاده از آنها قادرند بر کل محیط اتاق اشراف داشته باشند، از کنترل کولر گازی و پردههای کرکرهای گرفته تا روشنایی اتاق و کانالهای تلویزیون.
هتلها با توجه به سن، جنسیت و سابقه کاربری مهمان میتوانند محتوای سرگرمکننده شخصی برای آنها فراهم کنند که ازطریق گوشیهای هوشمند، تبلت، و تلویزیونهای داخل اتاق قابل مشاهده باشد.
مهمانان میتوانند سری ه مرکز تجاری هتل بزنند و اسناد خود را چاپ کنند، بدون اینکه نگران فلش USB خود باشند، چون همه این کارها میتواند بهطور بیسیم انجام شود. همچنین مهمانان میتوانند تنها با یک ضربه کوچک بر روی گوشی خود در مقابل پرینتر، اسناد را در صف چاپ قرار دهند.
هتلها میتوانند با استفاده از نمایشگرهای هوشمند سامسونگ، دکور مراکز تجاری و تالارهای کنفرانس خود را به فنآوری آمیخته و تجربه یک جلسه تجاری تعاملی را برای مسافران کاری به ارمغان بیاورند.