قیمت
ویژه
همکار
که تجربه خوبی از خرید فروشگاهی دارند احتمالاً دوباره باز خواهند گشت
انتظارات مشتریان از یک هتل، در مقایسه با گذشته ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. مشتریان از نقطه دیدگاه های پیشرفته بودن، نوآوری طراحی ها و داشتن تکنولوژی های کاربرپسند روز دنیا به هتل ها توجه می کنند.
تبلیغات رایج سنتی بنر بر روی کاغذ موجب درهم ریختگی فروشگاه شده بود و جلوه مدرن از فروشگاه را بر ذهن مشتری منعکس نمی کرد. همچنین مشتریان به سرعت پیام تبلیغات را فراموش می کردند و اثر آن از بین می رفت. زیرا تصاویر پویا و متحرک نبودند و جلب توجه خوبی نداشت.
شرکت وایت لوجینگ از نمایشگرهای سامسونگ در هتل های لوکس خود برای ارائه تکنولوژی های روز دنیاو حس و لذت استفاده از سیستم های دیجیتالی در اتاق های مهمان ها استفاده کرده است.
خریداران با استفاده از این باجهها میتوانند فروشگاههای موردعلاقه خود را پیدا کرده و حتی کوتاهترین مسیر از موقعیت فعلی خود تا فروشگاه مورد نظر را بررسی کنند.
فروشندگان میتوانند از همان اول که خریداران وارد فروشگاه میشوند توجه آنها را جلب کنند. آنها میتوانند با استفاده از نمایشگرهای شیک به استقبال مشتریان بروند و فروشهای جذاب و ویژه را در معرض دیدشان قرار دهند
آنها همچنین میتوانند با استفاده از تبلتهایی که در قفسهها قرار دارد اطلاعات محصول را در اختیار مشتری قرار دهند و با این کار توجه مشتریان را به هنگام گذشتن از میان راهروی بین قفسهها جلب نمایند.
مشتریان نیز میتوانند با استفاده از دستگاههای همراه به صورت آنلاین قیمت و جزئیات فروشهای ویژه آن فروشگاه را با اطلاعات محصول و نظرات مربوط بهآن مقایسه کنند.
اولین گام در ارائه تجربه اختصاصی درونفروشگاهی به مشتریان، فراهم نمودن Wi-Fi درونفروشگاهی رایگان است که مشتریان بتوانند بهوسیله آن بهآسانی از طریق دستگاههای همراه خود به برنامه نرمافزاری فروشگاه دسترسی پیدا کنند. بدینترتیب فروشندگان میتوانند بر اساس سابقه مشتری در خرید و پروفایل شخصی او، فروشهای جذاب و ویژه خود را عرضه نمایند.
کارکنان میتوانند بهجای اینکه به صورت دستی انبار کالا را بررسی کنند، با پیامهایی که در گوشی هوشمند یا تبلت خود دریافت مینمایند از تمام شدن کالایی خاص مطلع گردند.
آنها همچنین میتوانند با استفاده از دستگاه همراه خود سریعترین مسیر را به انبار پیدا کرده، و بهسرعت محل کالای مورد نظرشان را در انبار بیابند.
مدیران بستهبندی میتوانند بازدهی عملیاتی را بهوسیله دستگاه همراه خود بالا برده و کل فرآیند تحویل را مدیریت کنند. زمانی که سفارشی صورت میگیرد، آنها میتوانند پیامی به صورت خودکار دریافت کنند، گزینههای بستهبندی را بررسی نمایند و سریعترین مسیر به انبار را بیابند.
آنها همچنین میتوانند با ارسال پیام اعلان به دستگاههای همراه مشتریان و بهروزرسانی تاریخ تحویل در وبسایت، اطلاعاتی بهروز در مورد وضعیت تحویل را در زمان واقعی به مشتریان ارائه دهند، و بدین ترتیب رضایت مشتری را جلب کنند.