قیمت

ویژه

همکار

مراکز فروش و رستوران ها

ببینید تا سامسونگ چگونه به شما کمک خواهد کرد تا برای مشتریان فروشگاهی تجارب و جذابیتهای جدیدی ایجاد کنید
  1. جلب توجه خریدار
    11Retail_UseCase0101-0خریداران بیرون از فروشگاه می‌توانند ساعات کار فروشگاه، نقشه آن، و تبلیغات ویژه را در باجه‌های تعاملی بررسی کنند و برای خرید برنامه‌ریزی نمایند.

    خریداران با استفاده از این باجه‌ها می‌توانند فروشگاه‌های موردعلاقه خود را پیدا کرده و حتی کوتاه‌ترین مسیر از موقعیت فعلی خود تا فروشگاه مورد نظر را بررسی کنند.

     

     

  2. با استفاده از راهکارهای دیجیتال توجه خریداران را جلب کنید

    12Retail_UseCase0102-0فروشندگان می‌توانند از همان اول که خریداران وارد فروشگاه می‌شوند توجه آن‌ها را جلب کنند. آن‌ها می‌توانند با استفاده از نمایشگرهای شیک به استقبال مشتریان بروند و فروش‌های جذاب و ویژه را در معرض دیدشان قرار دهند

    آن‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از تبلت‌هایی که در قفسه‌ها قرار دارد اطلاعات محصول را در اختیار مشتری قرار دهند و با این کار توجه مشتریان را به هنگام گذشتن از میان راهروی بین قفسه‌ها جلب نمایند.

    مشتریان نیز می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های همراه به ‌صورت آنلاین قیمت و جزئیات فروش‌های ویژه آن فروشگاه را با اطلاعات محصول و نظرات مربوط به‌آن مقایسه کنند.

  3. تبلیغات سفارشی

    21Retail_UseCase_0201-0اولین گام در ارائه تجربه اختصاصی درون‌فروشگاهی به مشتریان، فراهم نمودن Wi-Fi درون‌فروشگاهی رایگان است که مشتریان بتوانند به‌وسیله آن به‌آسانی از طریق دستگاه‌های همراه خود به برنامه نرم‌افزاری فروشگاه دسترسی پیدا کنند. بدین‌ترتیب فروشندگان می‌توانند بر اساس سابقه مشتری در خرید و پروفایل شخصی او، فروش‌های جذاب و ویژه خود را عرضه نمایند.

  4. مدیریت خودکار موجودی انبار

    31Retail_UseCase_0301-1کارکنان می‌توانند به‌جای اینکه به صورت دستی انبار کالا را بررسی کنند، با پیام‌هایی که در گوشی هوشمند یا تبلت خود دریافت می‌نمایند از تمام شدن کالایی خاص مطلع گردند.

    آن‌ها همچنین می‌توانند با استفاده از دستگاه همراه خود سریع‌ترین مسیر را به انبار پیدا کرده، و به‌سرعت محل کالای مورد نظرشان را در انبار بیابند.

  5. ردیابی بسته در زمان واقعی

    32Retail_UseCase_0302-0مدیران بسته‌بندی می‌توانند بازدهی عملیاتی را به‌وسیله دستگاه همراه خود بالا برده و کل فرآیند تحویل را مدیریت کنند. زمانی ‌که سفارشی صورت می‌گیرد، ‌آنها می‌توانند پیامی به صورت خودکار دریافت کنند، گزینه‌های بسته‌بندی را بررسی نمایند و سریعترین مسیر به انبار را بیابند.

    آنها همچنین می‌‌توانند با ارسال پیام اعلان به دستگاه‌های همراه مشتریان و به‌روزرسانی تاریخ تحویل در وب‌سایت، اطلاعاتی به‌روز در مورد وضعیت تحویل را در زمان واقعی به مشتریان ارائه دهند، و بدین ترتیب رضایت مشتری را جلب کنند.

  6. بهینه کردن منابع فروشگاه

    33Retail_UseCase_0303-0مدیر فروشگاه با استفاده از تبلت به‌آسانی می‌تواند کارکنان را مدیریت کند و ساعت ورود و خروج آنها را، که با دستگاه‌های همراه انجام شده، پیگیری نماید. با این کار او می تواند مطمئن شود که همیشه دستیار فروش کافی برای خدمت‌رسانی به خریدار وجود دارد.